sty 18 2009

revolution


Komentarze: 0

Park City, Utah - W Hollywood ilość tłumy zwrócił się do kontroli pomieszczeń tutaj na Sundance Film Festival, kilka Web mediów pionierów - gwiazd w sobie - ma również centrum sobotę o panelu koncentrowała meteo londra się na przyszłość rozrywki w Digital Age.

Moderowane przez All Things D Kara Swisher w swoim czwartym Sundance takie zaangażowanie, z panelistów była Netflix założyciel i CEO Reed Hastings, CEO YouTube i współzałożycielem firmy Chad Hurley i Jasona Kilara, CEO Hulu, który jest NBC Universal i News Corp ' y wspólne przedsięwzięcie wideo online.
meteo italie
Każdy miał nieco inne podjąć, w jaki sposób wyobrazić konsumentów w nadchodzącym dziesięcioleciu będzie zobaczyć ich rozrywki. Ale ich nadrzędnym tematami były jednym i tym samym: użytkownicy będą pod kontrolą.

Gone są dni niektóre TV programista Decydując jakim czasie gniazda konsumenci wyświetlić szczególności show. Samo dotyczy teatru właścicieli dyktowanie pokaż razy. Ponieważ są one już robi, konsumenci będą poszukiwania meteo var własnych treści i będzie odgrywać lub strumień to, kiedy chcą, gdzie chcą, i na urządzeniu lub ich wybór. W Hastings mówiąc, jest to "na żądanie" rewolucji ".

"Linearny model nadawane dziś ma zniknąć" stosunkowo szybko, powiedział Hurley, który później zauważył, że w dystrybucji previsione meteo urządzeń mobilnych jest najszybciej rozwijającą się częścią YouTube biznesu.

W pełnym uścisku z "konsumentów wybrało" mantra, Hulu użytkownicy faktycznie wybrał reklamy chcą oglądać.

Kluczowe jednak będzie pomoc konsumentów "odkrycia" treści, panelistów powiedział - "odkrycie" w branży buzzword późnego dla obu wideo i muzyki agregatorami i sprzedających.

Hastings zauważył, że większość filmów meteo 06 Sundance, na przykład "nie będzie kochany przez 2 miliony Amerykanów, lub wystarczająco uzasadniają krajowych dystrybucji. Więc dla filmowców, którzy obecnie są w stanie rozdzielić ich pracy taniej za pośrednictwem internetu, będzie on o prawo kierowania publiczność społeczności.

Oczywiście, że tam social networking będą nadal ważne, zgodzili się, czy to zrobić poprzez głównych społecznych witryn sieciowych, takich jak Facebook czy MySpace, poprzez tworzenie sieci społecznych funkcji wbudowanych w miejscach takich jak Hulu, Netflix i YouTube lub coś pomiędzy (tj. Friend meteo monde Connect lub Facebook Connect).

"My nigdy nie będzie tak dobry, jak cały świat surfacing treści dla poszczególnych" Kilar powiedział, nawiązując do social networking jako narzędzie do polecania filmów. Jednakże, dodał, Hulu nie jest "pretenduje do bycia społeczną użyteczność".

Hastings nadzieje cyfrowej sferę mogą dostać się do miejsca, gdzie klienci mogą lepiej chwastów poprzez treści, które na zewnątrz tam. Na przykład, w tej chwili, około dwóch na trzy pokazuje lub filmów widać to tylko genova meteo "co", powiedział Hastings, a jeden na trzy jest "wow!"

"Jeśli będziemy mogli wspólnie przesunięcia go na dwa z trzech" wow ", powiedział, konsumenci będą mieli lepsze doświadczenia i prawdopodobnie będzie podejmować bardziej treści.

Patrząc w głąb ich kryształowe kule, z panelistów wyobrazić dalsze usprawnianie dla użytkowników, z rozszerzonym szerokopasmowych i Wi-Fi oferty nowe modele biznesowe, które dość zrekompensować zawartości decydentów, eksperymenty i dystrybucji, które mogą prowadzić jeden dzień wychodzisz do filmów w internecie i DVD w tym samym czasie co oni swych teatralnych premier.

Wszystkie gadget meteo powyższe, będzie jednak wymagać firm stale koncentrować się na doświadczenie użytkownika, zgodzili się.

Dni salon rozrywki prawdopodobnie nie odejdę, ale także uzgodnione z cytujących Kilara do statystyk, że zawartość jest postrzegana w życia niż w ubiegłym roku. "Nie widzę, że będzie się szybko". Będzie po prostu być w różny sposób, mówił, być może za pośrednictwem Internetu dużym monitorze.

W zamknięcia Swisher poprosiła panelistów do zastanowienia się nad ich ulubione gadżety i urządzenia których chcieliby w przyszłości.

Kilar, który powiedział, jego ulubiony gadżet jest Flip Mino, ma nadzieję, że ktoś będzie produkcja "otwarte" telewizor plazmowy, meteo week end który nie ma standardowego "murem ogród."

Hastings, których ulubionym gadżetem jest Xbox, w którym gra w gry wideo i zegarki filmów z synem, ma nadzieję, że jeden dzień zobaczyć iPhone "z dobrego odbioru".

Hurley, ze swej strony, kocha Wii i jego iPhone i oczekuje widząc dużą iPoda, która byłaby jakby big ekranie odtwarzacza multimedialnego.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz